-Tanıştığıma sevindim Juliet. Dedi zarif bir edayla. -Aslında adım.. Diyebildim. Ama Emir'in babası gülümseyerek başını salladı. -Adın ne önemi var? Gülün adı değişse bile kokmaz mıydı aynı güzellikte?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Sen bir aşıksın. Aşkın kanatlarını alınca dans eden herkese tepeden bakarsın.
Acemice dudak büktüm. -Aşkın oklarıyla öyle derinden yaralandım ki, o hafif kanatları beni uçurmaya yetmez.
Düşünürmüş gibi yaptı. -Ama uçman için onun üste olması gerek. Diğer türlüsü ağır gelir ona, fazla dayanmaz narin
şey.
Başımı salladım. -Aşk narin birşey mi sence? Aşk kabadır, serttir, hoyrattır. Öyle hırçındır ki; diken gibi batar