n.

n.
@nghnc
Şaka yapmıyorum, Sayın Bay, vicdanımızı kemiren kurtlar da olmasa n'apardık?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hakikat belki aramakla bulunmaz, ama onu bulanların arayanlar olduğu da her zaman söylenir.
Öylece birbirimize baka baka, fakat tokalaşmadan, el sallamadan ayrıldık: bütün bu ayinlere ihtiyacımız yoktu: o beni anlıyordu, ben de onu!
İnsanlar hiçbir zaman mevzularına tam hâkim olamaz.