dikistutmaz

dikistutmaz
@ngversion
kendime kurmaya çalıştığım bu hayata zorla dahil olmaya çalışıyormuş gibi hissediyorum.
"Yanlış anlamak anlamamaktan iyidir."
Sayfa 123·Kitabı okudu
Reklam
"Âşık olmak gerektirir işte küçük olmayı."
Sayfa 122·Kitabı okudu
"Aşkı anlatmak yasak kılındı gönle, gönül ki aklın boğulduğu yer imiş. Âşık olmak kim biz kimiz?"
Sayfa 122·Kitabı okudu
"Ay tutulması gibiydi, yalnızlık belki de dip bir yalnızlık bu, içten içe kanamak, yangından kor avuçlamak belki. Şimdi yanaklarımda ayaz bir dokunuş, cennetten uzanan bir el belki, belki de fazla geldim bu dünyaya. Gırtlağımda bir yumru, yutsam ölürüm, yutmasam ölürüm."
Sayfa 105·Kitabı okudu
"Hayatta hep bir umudu olmalıymış insanın."
Sayfa 49·Kitabı okudu
Reklam