"Hayatta bazı anlar vardır, olmayacağını bile bile şansınızı denediklerinizden. Bir de tesadüf gibi görünen mecburiyetler vardır. Derler ki; bir gün beklentisiz, koşulsuz sevebilen bir âşık olursan karşındaki bilmese de o zaten senindir."
"Deşin (eşeleyin) ki laf düşsün kara kazanlara, ham olan pişsin, pişmiş olan yansın. Bülbül âşık imiş derler güle, bırakın da bunu gül anlasın. Öyle vurmak değilmiş mızrabı saza, mızrabın niyetini titreyen tel anlasın... Ozan dediğin hikâyesiz yaşayamaz, el suyunu öteden içer de ozan gözesiz olmaz. Pişmemiş hikâye çiğdir ağrı olur başına, yanmış bir öykü gerek ki tadı damakta kala..."