dikistutmaz

dikistutmaz
@ngversion
kendime kurmaya çalıştığım bu hayata zorla dahil olmaya çalışıyormuş gibi hissediyorum.
"Hayat neden bu kadar zor? Neden herkes kendi olamıyor?"
Sayfa 189·Kitabı okudu
Reklam
"Sence yaşam sen fark etmeden önünden akıp gidebilir mi?"
Sayfa 187·Kitabı okudu
"Benden nefret etmedikleri için çok ama çok şükrediyorum, çünkü ben kendimden çok nefret ediyorum."
Sayfa 177·Kitabı okudu
"Hepimiz, biri diğer dünyaya adım atmadan birbirimizden habersiz yaşıyoruz. Bu bir günah mı? Yoksa asıl sorun, gerçekte ait olduğun dünyaya dönmeye çalışmakta mı?"
Sayfa 147·Kitabı okudu
Reklam