Şu son iki üç günden beri bütün işimi gücümü, dersleri,okulu bir kenara bırakıp sumud filosu üzerine yoğunlaştım. Gerek bilgisayar üzerinden gerekse telefon üzerinden gece gündüz elimden geldiğince takip etmeye çalıştım. Şuan bilgi dahilimde yanlış bilgi de vermek istememekle beraber geceden beri bir tane teknemiz Gazze sularına girdiği lakin irtibat kesildiği söyleniyor. Keza filololardaki 20'ye yakın Türk gönüllü kardeşimizin ise gözaltında tutulduğu bilgisi var. Ama asıl önemli olan parmak basmamız gereken konu şu ki; o kadar hazırladığımız yardımlar ulaşmasa da sekteye uğrasa da son 24 saattir dünya gündemini bayağı meşgul etmiş durumdayız amacımızdan biri de buydu nitekim. Sizlerden ricam bulunduğumuz bölgelerde meydanlarda toplanan kardeşlerimize destek verelim gündemden düşürmeyelim bu davayı. Şu Cuma gecesi ve Cuma günü yüzü suyu hürmetine boş bulundukça elimizden geldiğince telefonlarımızdan, Kur'an'ı Kerim'lerimizden Fetih suresini okuyalım bol bol salavat-ı şerif getirelim. Ne kadar orada bulunamasak da buradan dualarımızla sloganlarımızla destekte bulunalım ki Rabbimin huzuruna çıktığımız vakit kalbimden gelerek elimden geldiğince ben de destekledim diyebilelim. "Rabbim şimdiden yaptığımız ve yapacağımız desteklerimizi dualarımızı dergahı İzzetinde kabul eylesin Gazze'li kardeşlerimize sükunet ve sabır versin Bugün olmadı ama en yakın zamanda Mescidi Aksa'da Cuma namazımızı edâ etmeyi biz Müslüman kardeşlerimize nasip eylesin." Allah'a emanet olun.🤲🏼