Yetişkinlerin savaştığı, bombalar attığı, birbirini kesip doğradığı, acımasızlığın kol gezdiği bir dünyada gençlerin yurtsever, dine bağımlı, uslu ve terbiyeli olmaları söz konusu değildir .
Ne biçim dünya bu be! İnsanlar aya gidiyor.Elektiriğin çevresinde dönen tatarcıklar gibi dünyanın çevresinde vızır vızır dönüyor uydular ama,burada ,şu garipler köşesinde ne yasa var ne de zavallıyı koruyan, onu düşünen biri...