kendi içindeki azami ıstırabın farkında olması insanın ne acı çektiği ne de mutlu olabildiği bir belirsizlik içinde olmasından çok daha iyi bir durumdur acı en azından son derece gerçek bir duygudur ve hayatın bir parçasıdır mesele acının farkında olmayıp televizyon seyretmek veya bir şey yapmak değildir