Hicran

Hicran
@niceepisode
""" "Öfkesini gözyaşına dönüştürüyor"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çoğumuz ne yaptığımızın ve bunu neden yaptığımızın farkına bile varmadan seçimler yaparız..
Toplumumuz kadınlara öyle bir suçluluk görevi aşılıyor ki , başkalarına duygusal hizmet veren bir istasyon görevi yapamadığımız için kendimizi suçlar hale geliyoruz.
Ama tabii ki bu öfkeyi doğrudan yaşamamız yasaklanmıştır; çünkü "iyi kızlar" asla "öfkeli kadınlar" olamazlar.
Öfkelerini etkin olmayan şekillerde ifade edenler sonunda , öfkelenmeye hiç cesaret edemeyenler kadar acı çekeceklerdir...