Nida Ekin

Nida Ekin
@nidaekin
“Tanrı’yı unutmak olmaz,” diyor, “bizi ne için cezalandırdığını bilmesek de. Keşke hiçbir zaman hür iradeye sahip olmasaydık!”
Sayfa 39·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aptallığın cennetinde yaşıyorlar ve tek idealleri de hor görme.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Bir insan toplumu, ortaya çıktığı andan itibaren mevcudiyetini korumak için cürümden geri duramaz.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Düşüncenin her türlüsünden nefret ediyorlar. İnsanlar umurlarında değil! Makine olmak istiyorlar.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Yağmur dinip tufanın suları geri çekilince Tanrı konuştu: “İnsanlar yüzünden yeryüzünü bir daha lanetlemeyeceğim. Çünkü insanın yüreğindeki eğilimler çocukluğundan itibaren kötüdür.”
Sayfa 5·Kitabı okudu