꩜ nida

꩜ nida
@nidakcan
Yaşadığın hiçbir güç deneyimlerini senden alamaz. Sadece deneyimlerimiz değil, ayrıca yaptıklarımız, sahip olduğumuz büyük düşünceler ve çektiklerimiz kaybolmadı. Geçmişte kalsa da onları var ettik. Var olmuş olmak da bir tür varlıktır, belki de en keskin biçimi.
Sayfa 93·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başımıza gelenler gelecekte bizim için kıymetli olacaktı. “Was mich nicht umbringt, macht mich starker.” (Beni öldürmeyen şey, güçlendirir.)
Sayfa 92·Kitabı okudu
Alıntı
“Wie viel ist aufzuleiden!” Bizim de halletmemiz gereken çok acı vardı. Bu yüzden bizim de ıstırabın tamamıyla yüzleşmemiz, zayıflık ve kaçamak gözyaşı anlarını asgaride tutmamız gerekiyordu fakat gözyaşlarımızdan utanmamızın gereği yoktu; çünkü gözyaşı insanın cesaretlerden en büyüğü olan acı çekme cesaretine sahip olduğunun kanıtıdır.
Sayfa 89·Kitabı okudu
“Affectus, qui passio est, desinit esse passio simulatque eius claram et distinctam formamus ideam.” Yani bize acı veren duygular, onun berrak ve kesin bir resmini çizdiğimiz anda acı olmaktan çıkar.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Alıntı
“Hayat dişçiye gitmeye benzer. Daha kötüsünün geleceğini düşünürsün ama en kötüsü geride kalmıştır bile.”
Sayfa 83·Kitabı okudu
Alıntı