Nigar Kına

Nigar Kına
@nigarkn
olamadık da ölemedik de.
Çöplükler, şehirlerin tıpı tapına aynısıdır... Bir şehir pisse, aşağılıksa, kalleşse, acımasızsa o şehrin çöplükleri bin misli daha pis kokar. Leş gibi...
Sayfa 146·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çayın içini güneş doldurmuştu.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Işık şeridi nerede kaldı? Tanyeri daha kapkaranlık.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Acı, çürümüş ot kokusu...
Sayfa 83·Kitabı okudu
Gün kuşluktu... Bahar güneşi ılık, apaydınlık...
Sayfa 81·Kitabı okudu