Nigar Kına

Nigar Kına
@nigarkn
olamadık da ölemedik de.
Ne yazık Gözlerim parlardı zifiri karanlıkta Şimdi beni göremezsin gün ışığında Arsızdım Hiç yarın yokmuş gibi bir inançla Ben de kendimi öldürdüm onunla
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bak ne kaldı ellerimde? Hiçbir şey yok yüreğimde Her şey bomboş Yok gözümde Kapkaranlık her günüm.
Kapkaranlık Her Günüm
Yaşlandım Dünyayı serdiler avuçlarıma İstemedim Yıldızlar döküldü saçlarıma Silkeledim Yalnızdım Tek bir kurşunla bir savaş alanında Ben de kendimi öldürdüm onunla

Nigar Kına

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
26 saatte okudu
·
Okunma: 08 Kasım 2020 19:53
·
2020 3. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
sana teşekkür ederim... seni seviyorum, seni seviyorum... elveda...
Sayfa 80·Kitabı okudu