Nigar Kına

Nigar Kına
@nigarkn
olamadık da ölemedik de.
Gökyüzüne bakın. Kendinize sorun: 'Acaba koyun çiçeği yedi mi, yemedi mi?' Bakın her şey nasıl da değişiyor...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bense üzgündüm ama onlara, "Yorgunluk..." diyordum.
Sayfa 109·Kitabı okudu
"Geceleri gökyüzüne baktığında, yıldızlardan birinde ben yaşadığım ve orada güldüğüm için sana sanki bütün yıldızlar gülüyormuş gibi gelecek. Yalnızca senin gülmeyi bilen yıldızların olacak!"
Sayfa 104·Kitabı okudu
"Özde olanı sadece kalp görebilir. Gözler özde olanı göremez."
Sayfa 87·Kitabı okudu
"Bilirsin... insan çok üzgün olduğu zamanlarda güneşin batışını izlemeyi sever."