Nigar Kına

Nigar Kına
@nigarkn
olamadık da ölemedik de.
Yan yana yürüdüler. Ayrı ayrı yaşantıları, ayrı ayrı duyguları olan iki kıta gibiydiler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşağılarda, dağın çocuklara düşman olan yamacında, yangının davulları gümleyip duruyordu.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Çocukların yaşamı, ateşle yapılan bir yarış halini aldı.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Cahilliklerini bilmenin utancı içindeydiler ve bilgisizliklerini nasıl açıklayacaklarını da bilemiyorlardı.
Bazen kafamızdakini gidermeden yaşamaya devam edemeyiz. Bazen gidersek bile devam edemeyiz. Hayat kafamızın içindeki midir? Dışındaki mi? Çoğu zaman bilemeyiz.