Fikir suçu diye bir şey varsa,ki bence olmamalı,seni ondan aldılar. Maalesef bizim memleketimiz böyledir. Kaç nesildir bu topraklarda düşünen,yazan,çizen insanlar hapishanelerde çürür.
Kadınların hem doğa hem de insan toplulukları tarafından daha fazla acı çekmeye mahkum edilişini anlamıyordu. Büyük bir haksızlık vardı bu konuda,evrensel bir adaletsizlik,doğanın kendisinde.