Basak

Basak
@nightmareebsk
beğenmediğim kitapları okumak için hayat çok kısa...
bryce'ın başı yine dertte sabır.
-Bu dünya özgür olabilirdi. Bunu neden istemediğinizi anlamıyorum. -Ölüyken özgür olmanın tadını çıkarmak zor oluyor da ondan. -Uğrunda ölmek için daha iyi bir neden düşünemiyorum.
Sayfa 209·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşler Karışıyor
Fantastik kitaplarda yavaş yavaş işlerin sarpa sarmasını bir tek ben mi seviyorum resmen tüm macera başlıyor. (3 kitaplık fantastiğin ikinci kitabındayım)