KİTABA BAYILDIM. Evet gerçekten bilinçli okuyucular için fazla basit ama okuma tembelliğinden çıkmak ve kafa dağıtmak için okunabilecek bir kitap!! Sadece pdf olarak okuduğum için fazla yazım yanlışı vardı ama kitapta yazım yanlışı çok yoktur diye düşünüyorum. MUTLAKA OKUYUN!!
Baxian nedense iyi biriymişte hep kötülük yapmaya zorlanmış gibi. Umarım ilerleyen bölümlerde iyi çıkar çünkü ben kendisine bağlandım sanırım... (gökyüzü ve nefes hanesi)