NİHAL Z

NİHAL Z
@nihal1x
İnsanın kendine verdiği sözü tutamayıp kendini hayal kırıklığına uğratması bu alınan birçok yanlış karardan daha fazla can sıkıcı ve üzücü .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen hiç ummayız yaptığımız bir davranışın ileride pahalıya patlayıp bizi üzeceğini ...
Birçok zorlukları aştıktan sonra herşeyin alaşağı olması -_-
Desteğine ihtiyacımız olan insanlar çürüttü bizi . 21 yıldır sinirlenmekten yoruldum ....
Meleklerin sözü var kavuşacağız ...