NİHAL Z

NİHAL Z
@nihal1x
Kelebekler ne kadar güzel uçuyor . Tıpkı hayallerimiz gibi ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek. Seninle olmanın en heyecanlı yanı ne biliyor musun? Aynı şeyleri seninle aynı anda düşünmek birlikte ağlamak gülmek. Ve buradayken bile seni çılgınca özlemek… Seninle olmanın en acı yanı ne biliyor musun? Seni hiç tanımadığım bir sürü insanlarla paylaşmak. Senin yanında olan, seninle konuşan herkesi çocukça kıskanmak. Can Yücel
Alıntı

NİHAL Z

, bir kitap okudu
Puan vermedi·226 syf.·
2021 4. kitabı
Kırılmak için öyle büyük bir olay'a gerek yok küçük bir söz , daha önce hiç yapılmayan davranışlar da kırıyor ve incitiyor . Nasıl ki d e v mutluluklar küçük şeylerden başlıyorsa üzüntüler de kırgınlık birikintileridir...