Asla, uykuya dalarken bile olsa artık beni hiçbir şey şaşırtamaz demeyeceğim böbürlenerek. Hayır. Bir yıl geçti, yeni bir yıl daha geçecek ve bu da geçen yıl gibi bir yığın sürprizle dolu olacak. Demek ki öğrenmeye boyun eğmek gerekiyormuş.
1 ay geçmiş unutmuşum burayı :D kitap okuyamadım çünkü derslere kastım kendimi okul açıldığından beri ama arayi bir daha bu kadar açmayacam kitap okumayı unuturum falan ajshdhdhd üzücü