Nihal Gazioğlu

Nihal Gazioğlu
@nihalgzi
Alıntı defterimi buraya taşımaya geldim
Aynı denizde ve aynı çevre koşullarında yaşayan köpekbalıklarının kötü yunusların iyi olmasını neyle açıklayabilirdik?Aslında köpek balığı neye göre kötü ve yunus neye göre iyiydi?Belki de iyilik ve kötülük diye bir şey yoktu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oysa insanlar eşit değildr. Güçlüler ve zayıflar vardır.Ve hayat bunların arsındaki mücadeleden ibarettir.
Güçlünün tek istediği vardır, daha fazla güç!
Ellerini iki yana açmıştın.Herkesin gözünün içine tek tek bakıyor ve soruyordun.Siz deli misiniz, deli misiniz yahu?
Zaten bir yerde kötülük varsa oradaki herkes biraz suçludur.