Ey Müslüman anne-babalar!
Ey anne-baba adayları ve aday adayları!
Lütfen çocuklarınızı baskılamayın. Onları koruyacağız diye özgüvenlerini, özsaygılarını yerle bir etmeyin! Etrafınıza bir bakın. sekülerlerden tut her kesime kadar inandıkları yolda korkusuzca ilerleyebiliyorlarken, niçin müslüman çocuklar hak bildiklerini savunamıyorlar toplumda? Neden pısırık, sessiz , bir şey dersem ailem kızar korkusu yaşıyorlar?! Neden kendi hak ve hürriyetlerinden ve inançlarından ödün verdiklerinde, vermek zorunda kaldıklarında, sessizce boyun eğiyorlar? Lütfen, yaptıklarımızın evlatlarımızın üzerinde neye mâl olabileceğini idrak etmeye çalışalım. Bugün ümmete adam eksikse birinci neden dinimizin unutturulmaya çalışılması, ikinci neden ise müslümanların baskılanmasıdır!