Evli bir çiftin arasındaki sevginin, arada bir ayrılmakla azalacağı sanırlar. Bence hiç de azalmaz. Tersine, fazla sürekli bir beraberlik bu sevgiyi soğutur, bozar.
"İnsan düşünce ile görür ve duyar; her şeyden yararlanan, her şeyi düzene sokan, başa geçip yöneten düşüncedir; geri kalan her şey kör, sağır ve cansızdır.
Cinsel eylem insanlara ne kötülük etti ki kimse yüzü kızarmadan söz edemiyor ondan ? Ciddi ve terbiyeli konuşmalarda neden yer verilmiyor ona? Hiç sıkılmadan; öldürmek, çalmak, aldatmak diyebiliyoruz da ona geldi mi susuveriyoruz. Neden acaba?