Yazarın kendini başında geçen bir hikayeyi anlatıyor gibi konuyu hikayelestirmesi çok güzeldi. Okurla karşılıklı sohbet ediyormuş gibi anlatımını çok sevdim. Hikayede gittiği mekanlar ve bu mekanların manevi önemi çok güzel işlenmişti. Sıcacık ve maneviyatı yüksek ibret niteliğinde kısa bir hikaye okumak isterseniz.bu kitap tam size göre. Tavsiyemdir, okuyunuz. Yazarımızın kalemi daim olsun
.