Stefan Zweig, genç Balzac'ın sırf para kazanmak için ardı ardına kitap yazmasını genelevde çalışan kadınlara benzetir, "haz almadan" yazmak...
Aklımda 3 soru
1-Yazar, okurun beklentilerini yazarak onu mutlu etmeye mi çalışmalıdır?
2-Yazar, sadece haz aldığı ve kendini mutlu etmek için mi yazar?
3-Yazar, satıcı mıdır?