Nikobar, gördüğüm yerlerin içinde diyebilirim ki en yabani, en vahşi olanıdır. Nikobar'da halk tıpkı vahşi hayvanlar gibi yaşamaktadır. Başlarında kendilerini yönetecek hükümdar bile yok. Kadın-erkek çırılçıplak yaşıyorlar. Kadın, erkek, çoluk çocuk sürü gibi âdeta.
Sayfa 326·Kitabı okudu