Gecenin örttüğü karanlık bir hüzünle yine baş başayım
Neyim , kimim , ne istiyorum bilmiyorum.
Bir acı sarıyor ruhumu sarmaşık gibi
Ruhumun her bir zerresine , bir gül dalının dikenleri batıyor
Acı zehirliyor zihnimi
Hüzün , karalıyor bedenimi
Gittikçe dibe batıyorum..
#nilda