Nilgün D.

Nilgün D.
@nilgundebik
2026’d daha düzenli bir şekilde kitap okuma kararı aldım. Sloganım:”Daha az ekran, daha çok kitap!” Umarım başarılı olurum
Türk Dili ve Edebiyatı
Ağrı
Fethiye, 2 Aralık
40 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı