Nilgün D.

Nilgün D.
@nilgundebik
2026’d daha düzenli bir şekilde kitap okuma kararı aldım. Sloganım:”Daha az ekran, daha çok kitap!” Umarım başarılı olurum
Türk Dili ve Edebiyatı
Ağrı
Fethiye, 2 Aralık
40 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez.
Sayfa 31·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz, onun varoluşuna çeşitli yüce anlar yüklediğimiz için, gövdeden akan kanın, can denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişinin “ölmüş“ olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum. hayvanlar ölümü anlıyor ama insanlar anlamıyor. 
Sayfa 16·Kitabı okuyor
Yıllardır ortalarda dolanıp duran bir sürü boyalı kuklayı, oynatanlarından ayırıp rafa diziyorum yan yana. Kafam hep asıl bunları oynatanlarda.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Çoğu insan, öldükten sonra gideceklerine inandıkları yerde daha iyi manzaralı bir köşe edinmek için iyilik yapar. Bir çoğu da yakın çevresine yaptığı iyilikten bahsetmenin hazzını yaşamak için! İyilik insanların yalnızca kötülüğe karşı türettiği bir eylemsizlik halidir. 
Sayfa 65·Kitabı okudu
İnsanlar ânın tadını çıkarmak için önce özlemek zorundadır efendim. Mesela denizin kıymetini bilmek için zor bir kısa çalışarak geçirmeleri gerekir, köylerinin değerini bilmek için şehre gitmeleri, şehrin değerini anlamak için köyde kalmaları, sevdiklerini hatırlamak için onları kaybetmeleri gerekir…
Sayfa 19·Kitabı okudu