📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz, onun varoluşuna çeşitli yüce anlar yüklediğimiz için, gövdeden akan kanın, can denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişinin “ölmüş“ olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum. hayvanlar ölümü anlıyor ama insanlar anlamıyor.

Çoğu insan, öldükten sonra gideceklerine inandıkları yerde daha iyi manzaralı bir köşe edinmek için iyilik yapar. Bir çoğu da yakın çevresine yaptığı iyilikten bahsetmenin hazzını yaşamak için! İyilik insanların yalnızca kötülüğe karşı türettiği bir eylemsizlik halidir.

İnsanlar ânın tadını çıkarmak için önce özlemek zorundadır efendim. Mesela denizin kıymetini bilmek için zor bir kısa çalışarak geçirmeleri gerekir, köylerinin değerini bilmek için şehre gitmeleri, şehrin değerini anlamak için köyde kalmaları, sevdiklerini hatırlamak için onları kaybetmeleri gerekir…