Moriliçe

M~°
Kim olduğumu hatırlamak için sesine ihtiyacım var.Kaybolduğumda beni çağıran nefesine, içimi ısıtan gülüşüne ihtiyacım var..Bu belkiler evreninde sen benim kendimi bulduğum tüm zamanlarımsın...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
M~°
Beni hep çiçek açarken gördüler..Köklerimin toprağa nasıl sıkı sıkı bağlı olduğunu, kaç yağmurla beslediğimi, nasıl güneşi kovaladığımı, bilmediler..
M~°
Beni hep çiçek açarken gördüler..Köklerimin toprağa nasıl sıkı sıkı bağlı olduğunu, kaç yağmurla beslediğimi, nasıl güneşi kovaladığımı, bilmediler..
Yolun sonu yok ki Yol hep yeniden başlıyor Biten biziz. Bitmemek için Savaştığımız kadar insanız Bunca acılar birikir de Bir yere varılmadan olur mu ? Tek bir günün sırası gelsin diye Yaşam boyu bekliyoruz .. #VedatTürkali
Beklesem Bütün öyküsünü alırdım eskimemiş bir sözün gülümseyişiyle.. Ahmet Telli