Moriliçe

M~°
Söylenmiş tüm güzel sözleri söylemiş aslında şairler ,bana seni çok sevmek kalmış..Gülüşünü aklıma kazımak ,gözkapaklarımda saklamak kalmış...Sana gerçekten inanmışlığım ,şefkatine sarılmışlığım,hayatının kıyısından da olsa tutunmuşluğum kalmış...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
M~°
Günümün sessizliğinde gelen neşe...Uyarmadan, beklemeden gelen ışık ..Hayat umut ettiğim lütufları ona karşı hep gösterdiğim cesaret sayesinde bana sundu.
M~°
İşler böyle yürür ,değerini bildikten sonra sabırlı olmayı ve hakettiğini beklemeyi ögrenirsin...
İkimiz birlikteyken başkalarından farklıyız,yeryüzünde nefes alan her canlı gündüz,sadece biz ikimiz geceyiz.