Söylenmiş tüm güzel sözleri söylemiş aslında şairler ,bana seni çok sevmek kalmış..Gülüşünü aklıma kazımak ,gözkapaklarımda saklamak kalmış...Sana gerçekten inanmışlığım ,şefkatine sarılmışlığım,hayatının kıyısından da olsa tutunmuşluğum kalmış...
Günümün sessizliğinde gelen neşe...Uyarmadan, beklemeden gelen ışık ..Hayat umut ettiğim lütufları ona karşı hep gösterdiğim cesaret sayesinde bana sundu.