nisa

nisa
@nisaadyy
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik Ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun🇹🇷 Yolun yolum, fikrin fikrimdir. Daima izinde ve görüşlerindeyiz. ❤
Reklam
Bu anneler gününde tüm annelerin, anne adaylarının, çocuğuna annelik eden babaların, bir çocuğa annesinden daha annelik eden tüm herkesin anneler günü kutlu olsun. Bu seçim sonucu sizin baharınız olsun. Atamızın kadınlara verdiği değerin önümüzde ki günlerde tekrar yeşermesi umuduyla. Sevgi kazansın, yeniden baharlarımız gelsin. 🫶🫶🫶
"Kadın insandır, bizler ise insanoğlu." Kadın, bir ailenin, bir toplumun veya her neyse kadın bir dünyanın her şeyidir. Kadın neslin devamını sağlar, kadın bir aileyi ayakta tutar, kadın en başta bir birey olarak aileyi yani toplumun temel taşını oluşturur. Kadın özgür olmalıdır, kadın her konuda bir erkekle eşit olmalıdır, kadın düşüncesini ifade edebilmelidir, kadın giyimine göre yargılanmamalıdır, kadın çocuk yapmıyor, evlenmiyor, saçlarını kısa kestiriyor veya daha nicesi oluyor diye ötekileştirilmemelidir. Ben kadının üstünlüğünü değil, eşit olması gerektiğini savunuyorum. Dünya Kadınlar Günü tek bir gün değil her gün olmalıdır, her gün "İnsanlık Günü" olmalıdır. Kadınların öldürülmediği, daha özgür nice Kadınlar Günümüze. Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun. 🥂♀️
Kalbim, aklım, ruhum, her şeyim deprem felaketi ve olası tüm depremler ile çevrili. Artık kafaya yiyecek noktaya geldik hepimiz eminim ki. Bugün bir hocamın kızının depremde öldüğünü duydum. O adamı veya daha nicesini evlat acısıyla, anne babasızlıkla sınamak kimin haddine! Yaptığımız her iş, herhangi bir meslek grubu, ne olursak olalım her şeyden önce insani duygularımız, vicdanımız geliyor. Hadi 2 yıl önce yaptığın binadan bilmem ne kadar milyon kâr sağladın, peki o insanların haklarını nasıl ödeyeceksin, nasıl hesap vericeksin. Karakterimiz, vicdanımız bizi biz yapar. Sen istersen en iyi üniversitede en güzel bölümü kazan. Vicdanın yoksa bir çöpsün. Her şey notlar, sınavlar, akademik hayat veya mesleğimiz değildir arkadaşlar, yüreğimizdir. Kendimizi o depremzedelerin veya dünyada yaşanmış ya da yaşanabilecek her türlü felakette, o zarar gören insanların yerine koymaktır her şey. Tamam bir yardım yaptık, para bağışı yaptım bitti. O insanlar belki kaç ay, kaç yıl evsiz kalıcak, üstelik yanlarında destek çıkabilecek bi sevdikleri dahi yokken. Sağlıklı bir insanın 3 öğün yemek yemesi lazım, 10 ilden bahsediyoruz burada kaç bin, kaç milyon insan. Senin ya da benim o çekinerek yaptığımız yardımlar her açıdan yetersiz. Ben öğrenciyim mesela, para kazanmıyorum ancak okulumda düzenleyeceğim etkinliklerden elde edilen gelirleri okulca depremzedelere bağışlaycağız. Böyle ufak ufak, damlaya damlaya göl olur. En azından o yardımlarla bir sürü insan daha doyabilir. Lütfen elimizi taşın altına koyalım. Deprem bir anlık ancak etkisi yıllardır sürebilecek bir şey. Elimizden geldiğince yardımcı olalım.