"Ve insanın yeryüzünde verilecek bir savaşı olduğu doğruysa, o bezginlik duygusu ve başın yanıp tutuşması, uzun süredir mücadele ettiğimizin bir göstergesi değil midir? Güç bir görev üstünde çalışıyorsak, iyi bir şeyin peşinde koşuyorsak, Tanrı'nın haklı gördüğü bir savaşı veriyoruz demektir. Bunun en yakın ve dolambaçsız ödülü ise, birçok kötülükten uzak kalabilmemiz."
"Ama anlamıyorsun ben yoruldum, seni ne denli derin sevdiğimi anlamanı beklemekten, beni hiç anlamayışını bile bile sana konuşmaktan yoruldum. İçimde çöp yığınına dönüşmüş tonlarca duygu birikintisinden ve senin hiçbir şeyi umursamadan yaşayışından yoruldum. Ben bu savaşın neresindeyim bilmiyorum, ben senin için neyim? Kazanan veya kaybeden umurumda değil, ben seni seviyorum. Koşulsuz şartsız hiç olmamışsın gibi seni yıllarca sevebilirim ama lütfen bir yok olup bir var olanaktan vazgeç. Beni ya varlığına alıştırma ya da yokluğunla baş başa bırak lütfen."
"Sen bittiğini sanıyorsun ama ben her yerdeyim; bir şarkının içine en çok dokunan kısmında, bir kitabın en sevdiğin mısrasında. Arkadaşların ısrarla gel bu gecr bir barda içelim dediğinde, sarhoş olup beni aramamak için hayır diye verdiğin yanıtta bile ben varım."