Nisa Taştan

Nisa Taştan
@nisats
Her ne olursa olsun yeter ki; huzur dolsun.
"Ya hiç gece olmasaydı? Gündüzün değeri nasıl bilinirdi?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her insanın içinde bir canavar yaşıyor. Kimse melek değil yani.
"Kurtulmaya azmin neye bilmem ki süreksiz? Kendin mi senin, yoksa ümidin mi yüreksiz?" Mehmet Âkif Ersoy
gecesi ayrı gündüzü ayrı güzel bu şehrin.
Bekle bizi Istanbul
sohbet edebileceğiniz halden anlayan insanların olması...