“Bütün bu içimden geçenleri, bir gün dışımdan geçiriversem ne olur öyle merak ediyorum ki…
Bir gün bunları dışımdan söyleyebileceğim bir yere gelmeliyim ben… Çünkü içimden söylediklerim çok doğru, çok tatlı dışımın böylesine sahtekâr olmasına dayanamıyorum.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“İçimden ağlamak geliyor, ağlayamıyorum. Ağlamak kötü bir şey. Arkadaşlarımın babaları oğullarına sürekli “erkekler ağlamaz” diyorlar: bunu dediklerine göre ağlamak doğru değil. Peki ama ağlamak iyi bir şey değilse neden kızlara yasak değil ? Acaba kızların kötü bir şey yapmaları doğru da erkeklerinki mi değil ? Ya da kızlar için ayrı erkekler için ayrı kötü şeyler mi var ? Ama bu olamaz, kötü kötüdür, bazıları için iyi olan, bazıları için kötü olabilir mi ?”