y.

Afrikalıların söylediği gibi, "Kaplanların kendi tarihçileri oluncaya dek,bütün av hikayeleri avcıları övecektir."
Reklam
Tek başına ne duru iyilik ne de saf kötülük sensin.Ne baştan ayağa cennetsin ne de tümüyle cehennemsin.Aynı anda birbirine zıt iki şeysin.İçinde iyilik ve kötülüğü besleyip büyütecek yeteneğe aynı anda rastlayacaksın.Hataya da sevaba da aynı derecede ehliyetli olacaksın.Bir yanın yükselmeye çekecek seni bir yanın düştükçe düş diyecek.Zirvelerle çukurlar arasında gidip geleceksin.
Bir şeysin,ama kendini herşey zannedip de aldanma.Varlık nedenini unutma.
Vicdan,kaybetmeye en fazla hakkımız olduğu anda koruyabildiğimiz şey değil midir?
Reklam