y.

y.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
2020 10. kitabı
M. Kemal Sayar
8.6/10 · 2.824 okunma
Reklam
Ancak kötü yazarlar iz bırakmak için yazarlar.
Görünmediğimizde yok olduğumuzu, unutulduğumuzu, bir yer kaplamaz olduğumuzu sanıyoruz.Yeterince iyi, yeterince derin, yeterince hakikatli göremediğimizden olsa gerek, gördüklerimiz bizi yeterince meşgul etmiyor.Biz, görünmenin telaşındayız.
İyiliğe nezaketin, bilgiye üslubun, imana muhabbetin, dindarlığa görgünün eşlik etmesi beklenir.Bütün bunlar, "edep" dediğimiz harç cümlesindendir.