y.

Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum.Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi.Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi.Asıl acı,kalbi baştan aşağı sancılara boğan,insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi.
Reklam
"Küçücük çocuklara her şeyi neden anlatmak gerek?" Hakikaten de sevgili Portuga,bana her şeyi çok erken anlattılar.

y.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
16 saatte okudu
·
2020 7. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,4bin okunma

y.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
28 saatte okudu
·
2020 6. kitabı
Bekir Develi
9.2/10 · 2.972 okunma
Reklam