"...Yaz sıcakları bastırdığında yaşamımızı nasıl sürdüreceğiz bilmiyorum, dedi doktor, her yerde kokmaya başlayan bu çöpler, hayvan leşleri, hatta belki de insan cesetleri, evlerin içinde ölmüş insanlar vardır mutlaka, en kötüsü örgütlü olmamamız, her binada, her sokakta, her semtte bir örgüt olmalıydı, Bir hükümet olmalı, dedi karısı, Bir örgüt, bedenimiz de örgütlü bir sistemdir, örgütlü kaldığı sürece hayatta kalıyor, ölüm ise örgütsüzlüğün sonucundan başka bir şey değil..."