Nimet Karagöz

"...Doktor amatör bir kemancı olsaydı ne iyi olurdu, eğer olsaydı, beşinci kattan ne tatlı nağmeler döktürürdü, kıskanan komşular şöyle derdi, Bu insanlar ya güzel bir hayat sürüyorlar ya da başkalarının dertleriyle alay ederek kendi dertlerinden kaçabileceklerini sanacak kadar bilinçsizler..."
Sayfa 307 - KırmızıKedi·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... Bunu becerebilecek kadar güçlü müyüz, diye sordu koyu renk gözlüklü genç kız, Mesele, bunu yapabilecek gücümüzün olup olmaması değil, mesele bu kadını burada bırakıp bırakmayacağımız, dedi doktor, Öyleyse, gücümüzü toplarız. Gerçekten de güçlerini topladılar..."
Sayfa 302 - KırmızıKedi·Kitabı okudu
Alıntı
"...Gözlerimizi açacağız, Yapamayız ki, biz körüz, dedi doktor, Körlerin en kötüsü artık görmek istemeyen kördür, sözünde büyük bir hakikat yatıyor, Ben görmek istiyorum, dedi koyu renk gözlüklü genç kız..."
Sayfa 300 - KırmızıKedi·Kitabı okudu
Alıntı
"Bizim elimizden gelebilecek tek mucize yaşamaya devam etmektir, dedi karısı, hayatın kırılganlığını her gün korumaktır, sanki hayatın kendisi körmüş gibi, ne yöne gideceğini bilemeyen hayatmış gibi, belki de doğrudur bu, ne yöne gideceğini gerçekten bilemiyordur, bize aklımızı verdikten sonra kendini bizim ellerimize teslim etmiştir, oysa baksanıza onu ne hale getirdik biz..."
Sayfa 299 - KırmızıKedi·Kitabı okudu
Alıntı
"...Yaz sıcakları bastırdığında yaşamımızı nasıl sürdüreceğiz bilmiyorum, dedi doktor, her yerde kokmaya başlayan bu çöpler, hayvan leşleri, hatta belki de insan cesetleri, evlerin içinde ölmüş insanlar vardır mutlaka, en kötüsü örgütlü olmamamız, her binada, her sokakta, her semtte bir örgüt olmalıydı, Bir hükümet olmalı, dedi karısı, Bir örgüt, bedenimiz de örgütlü bir sistemdir, örgütlü kaldığı sürece hayatta kalıyor, ölüm ise örgütsüzlüğün sonucundan başka bir şey değil..."
Sayfa 297 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu
Alıntı