Aşık olduğunuz kişiyi kaybetmek istemediğinizi hissediyorsunuz. Hep onunla birlikte olmak istiyorsunuz. Eğer bir daha görüşemezseniz bu dananın sonu olur gibi geliyor size. Bu herkesin başına gelebilecek bir durumdur.tuhaf olmadığı gibi biricik de değildir, yaşamın son derece normal bir sahnesidir.