Ben hayatta yalnız
başına yürüyebilecek bir insan değildim. Daima onun gibi
bir desteğe muhtaçtım. Bundan mahrum olarak yaşamam
mümkün olamazdı. Buna rağmen yaşadım ... Ama, işte netice meydan da ... Eğer buna yaşamak demek caizse, yaşadım ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi ben gidiyorum. Fakat ne zaman çağırırsan gelirim ... ,. dedi.
Evvela ne demek istediğini anlamadım. O da bir an
durdu ve ilave etti:
«Nereye çağırırsan gelirim!,.
Bu sefer anlamıştım.