nur çmn

Ben hayatta yalnız başına yürüyebilecek bir insan değildim. Daima onun gibi bir desteğe muhtaçtım. Bundan mahrum olarak yaşamam mümkün olamazdı. Buna rağmen yaşadım ... Ama, işte netice meydan da ... Eğer buna yaşamak demek caizse, yaşadım ...
Aşk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onun boşluğunu değil, fakat yokluğunu hissedecektim.
İnsan ve Hayat
Uzun uzun konuşacak ne vardı? Hepsi ayni neticeye varacak değil miydi?
1000k
İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı
1K
Şimdi ben gidiyorum. Fakat ne zaman çağırırsan gelirim ... ,. dedi. Evvela ne demek istediğini anlamadım. O da bir an durdu ve ilave etti: «Nereye çağırırsan gelirim!,. Bu sefer anlamıştım.
1000k