Bende inanmak noksanmış ... Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü
inanamadığım için, sana aşık olmadığımı zannediyormuşum ... Bunu şimdi anlıyorum. Demek ki, insanlar benden
inanmak kabiliyetini almışlar. .. Ama şimdi inanıyorum ...
Sen beni inandırdın. .. Seni seviyorum. .. Deli gibi değil,
gayet aklı başında olarak seviyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazan hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş. Gene bu akşam anladım ki, onu kaybettikten
sonra, ben dünyada ancak kof bir ceviz tanesi gibi yuvarlanıp sürüklenebilirim.
Gözlerim yaşararak ve sesim titriyerek ona aramızdaki yakınlığı, iki insanın birbirini bulması bu kadar güç
olan bu dünyada bizim böyle manasız sebeplerle ayrılmamızın imkansızlığını anlatıyordum. .
Muhakkak ki dünyanın en lüzumsuz adamıy-
dım. Hayat beni kaybetmekle hiç bir şey ziyan etmiyecek-
ti. Hiç kimsenin benden bir şey beklediği ve benim hiç
kimseden bir şey beklediğim yoktu.