Nur

İnsan ilişkilerinde her zaman doğru olanı ve üzerimize düşeni yapmalı, ama karşı tarafı değiştirmek gibi bir görevimiz de olmamalıdır. Değişmek, muhatabımızın sorumluluğudur. Nevzat Tarhan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Tanımlayamadığım bir duygu ruhuma ağırlık yapıyor. Neyi yapmak istediğimi, neyi yapacağımı ben bile kestiremiyorum. Artık kendime neyin iyi, neyin kötü geldiğini, ya da gelebileceğini kestiremiyorum. Sıkışıp kalmış gibiyim ama nereye sıkıştığımı dahi bilmiyorum. Sanırım bu sefer gerçekten yoruldum.."
Sanki bir şeyi yitirmiş gibiyim!
Duysana! Kopuk ve uzak bir şeyler var aramızda, Ya beni bırak Ya sarıl bana... Birhan Keskin