Azerbaycan bu günlerde yine yas tutuyor. Demeye söz bulamıyorum. Resimlere baktığımda delirecek gibi oluyorum. Bu görüntüleri bir tek filmlerde gördüm. Amma bu görüntülerde hiçbir makyaj yok. Acı çeken insanlar var. Günahsız ölüler var. Ne acılar çektiklerini hissedebiliyorum. Hepsinin acılarını bedenimde hissediyorum. Allah belalarını versin. O küçücük çocukların ne günahı vardı? Bilmiyorum nereye bağırayım, bilmiyorum içimdeki bu nefreti nereye kusayım.