Nesimi

Nesimi
omnia fui,nihil expedit .
Zaman akıp gidiyor, karlar evin duvarları boyunca yükseldikçe yükseliyordu ve biz hâlâ yalnızdık , hâlâ birbirimizin karşısında aynı kişilerdik ; oysa oralarda bir yerde insan kalabalıkları pırıltı ve gürültü içinde bizim ve geçip giden hayatımızın farkında olmadan heyecanlanıyor ,acı çekiyor, seviniyorlardı..
Alıntı
Reklam
*hayatımız , hayal ettiğimizden daha kötü değildi .
Alıntı
*içimden "Ne için ? " diyordu bir ses. En güzel günlerim böyle boşa geçip mahvolurken niye , ne için bir şey yapmalıyım ? Niye ?
Alıntı
Hiçkimse mutluluğunu bir başkasının hayatıyla satın alma hakkına sahip değildir.
Alıntı
*gidiyorsan dosdoğru kendi yolundan git , bir yana sapayım deme . hayat dediğin budur işte !
Alıntı
Reklam