Ellerimize bakıyoruz, üzerlerinde yüzyılların tozunu taşıyan ellerimize. O tozlar kim bilir ne büyük sırlar ve belki de kötülükler saklıyor. Buna rağmen kalbimizde en ufak bir endişe yok. Sessiz bir huşu ve şefkat duyuyoruz, o kadar.
İnsanların düşünce şeklinde çok garip, çok korkunç bir hata var. Bu hata nedir? Bilemiyoruz fakat içimizde bunu ortaya çıkarmak için sonsuz bir mücadele var.
Alimler Meclisi var olan şeyleri bildiğimizi, herkes tarafından bilinmeyen şeylerin de zaten var olmadıklarını söyler. Fakat bizce Alimler Meclisi kör. Bu dünyanın sırları herkese açık değil, sadece onları arayanlara ve bulmasını bilenlere açıktır.