aiş

Dünün bugüne hayali daha güzel olduğu için bugünü reddedip düne sarılasım var
Reklam
Pişmiş havuç sevmiyordum ama havuçlar bozulmasın diye yine de attım yemeğe, kendine merhamet duymayan nefsimin havuca bile merhamet etmesi kıskandırdı açıkçası
Kendisi 7 yaşında, dersin ortasında bi türkü söyleyeyim mi örtmenim dedi ve başladı göğebakandan kalbim yaralıyı söylemeye... daha 7 yaşındaysanız ve kalbiniz yaralıysa hayat gerçekten çok zor...

aiş

@nonemivar
·
Urfalı öğrencim bir şeyi unuttu diye "hay ben kendimi napayım" diyor bu Urfalıların kendiyle derdi ne olacak böyle
Eğer bir adam içten içe karısına öfke duyuyorsa ya da içi ona karşı düşmanlıkla doluysa, sadık değildir.
Linç edilebilecek bir fikrimi paylaşıyorum şimdi, kitap imzalatmak aşırı saçma geliyor. Teşekkürler..
Reklam