ölmek ne bilmiyorum. merak da etmedim hiç. yani iyi kötü bir fikrim var aslında, tam olarak ayrıntısını bilmiyorum ama. tatil gibi bir şey sanıyorum onu, taşınmak gibi, kesin bir şey. onu bir daha göremeyeceğimi biliyorum yine de fakat. bu kadar ani olmasına, böyle habersizce kaçar gibi olmasına üzülüyorum sonra, bozuluyorum biraz. çağırsaydı ben de giderdim belki?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bangır bangır ferdi çalıyor evde, zamanın çoğu evi gibi. camlardan, aynalardan, duvarlarda asılı posterlerden dönüyor sesi ferdi'nin titreyerek, titreterek; kadınlar bir yandan şerbetlenmemiş parmaklannın ucuyla tuttukları sigaralarını tellendirip bir yandan eşlik ediyorlar ferdi bey'e, yan dudaklarıyla. insanların kederli olmayı çok sevdigi yıllar.
sessiz bir havlu attı kar her şeyin üstüne.
evin içinde olup bitenden başka bir şey hissetmiyor insan.
bir battaniyeye sarınıyorum ve düşünmeyi bile düşünmüyorum.
tam bir huzur içinde ve aklımda belli belirsiz düşünceler,
uykuya dalıyorum dünyada olup bitenin dışında bir şeye kaygı duymadan.