b..

'İyi geceler gelmemeye giden adam "Gel artık..
Reklam
Herşey anını bekler'..
Herkes delirmiş.
Aşk acısında neymiş.d? Sen hiç evde Gagaolu süt yok diye oturup ağladın mı?.. :d🍶🐮